Ve yıl 2023, en son seri 15
🙂
O kadar iphone modeli çıktı ancak benim aklımdan silinmeyen ve en karizmatik tasarıma sahip olduğuna inandığım cihaz hep 5s
Halihazırda 14 pro max kullanıcısıyım. 5sim varken telefon ciddi seviyede kaliteli hissettirirdi. Kendine has bir kasa yapısı ve ağırlığı vardı. Renkleri de şimdikilerden bir hayli güzeldi bence. Sizin efsane modeliniz hangisi?