• 20-11-2022, 19:51:28
    #19
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sizin gibi 11 almayı düşünüyordum. Ona vereceğim parayla çok daha iyi olan @apoergvn; hocamın dediği gibi Xiaomi 12T Pro aldım(11.250TL) yurt dışı olarak. Suanlik çok memnunum. 11 alan arkadaşlarım var. Powerbankı ceplerine dikmiş. 😀
    Hocam 11t pro kullanıyorum IMEI işini nasıl halledeceksiniz
  • 20-11-2022, 20:03:32
    #20
    halilgv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 11t pro kullanıyorum IMEI işini nasıl halledeceksiniz
    Telefon yeni çıktığı için şuan meçhul. Ama bulunmuş galiba test aşamasındaymış. Direnç yöntemiyle atacaklar.
  • 20-11-2022, 20:35:31
    #21
    hocam cuma günü teknosadan yenilenmiş ip11 siparişi verdim elime ulaşınca detaylı bilgi verebilirim fiyatı da gayet uygun 1 sene de garanti veriyorlar
  • 20-11-2022, 22:47:00
    #22
    Git 2 tane y.dısı 11 al tr den alacağına
    8 ay sonra kapanınca diğer iphone ye tak hattını
    İcloud yedeklerini aktarırsın hemen
    7,5 falan zaten.

    Bana sorarsan alınır woyaxtan da yüksek mah batarya alınıp batarya değiştirilip kullanılır. Orj bataryası bırak günü 6 7 saat zor görür
  • 21-11-2022, 10:24:32
    #23
    Üyeliği durduruldu
    11 alınır hocam her türlü 5 yıl güncelleme en az veriyor
  • 21-11-2022, 13:37:53
    #24
    11 alınır ki 8 plus kullanıyorum halen sorunsuz çalışıyor. Xiaomiye gelince o reklamların çoğu kapatılıyor. Saçma şekilde her yerden reklam çıkıyor. Uygulamaların çoğunda reklamları kapat seçenekleri var. Oralardan kapatabilirsiniz.
  • 21-11-2022, 16:46:45
    #25
    ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sizin gibi 11 almayı düşünüyordum. Ona vereceğim parayla çok daha iyi olan @apoergvn; hocamın dediği gibi Xiaomi 12T Pro aldım(11.250TL) yurt dışı olarak. Suanlik çok memnunum. 11 alan arkadaşlarım var. Powerbankı ceplerine dikmiş. 😀
    ben de yurt dışı 12T Pro bakıyorum hocam, nereden aldınız acaba?
  • 21-11-2022, 16:48:29
    #26
    Satış rakamları bayağı yüksek hocam sanırım alınır
  • 21-11-2022, 17:02:09
    #27
    Her türlü alınır. Ben kullanıyorum gayet memnunum donma kasma vs. kesinlikle yok. Telefonda benim için en iyisi iPhone`dir.