Bende sizin gibi 11 almayı düşünüyordum. Ona vereceğim parayla çok daha iyi olan
@apoergvn; hocamın dediği gibi Xiaomi 12T Pro aldım(11.250TL) yurt dışı olarak. Suanlik çok memnunum. 11 alan arkadaşlarım var. Powerbankı ceplerine dikmiş. 😀
Hocam 11t pro kullanıyorum IMEI işini nasıl halledeceksiniz