• 30-09-2022, 01:41:47
    #1
    Merhaba hocalarım iyii geceleriniz olsun, başıma bir olay geldi yardımlarınızı bekliyorum. Redmi note 9 pro kullanıyorum Telefon imeileri kapandı hiç şebeke yok. bir telefoncuya gittim 100 TL ye IMEI atarım dedi neyse önce 1 saat falan telefon yanında kaldı sonra çağırdı baktım şebeke gelmiş mi hesabı falan açtı (telefon numaram ustune) git 20 gun sonra gel IMEI atarız dedi. Bi kac gun sonra bi konuda ters dustuk telefonu aldı kurduğu mi hesabını kaldırdı/sildi . Baska yere gittim sonra oda suan 400 TL istiyor. Mi kilidi kapalıymış olayı anlatıyorum şebeke geldi falan diyorum yok diyor o şebeke öyle denk gelmiş biran yaw şebeke ne denk gelecek telefoncu açtı diyorum mi hesabı ile ne dediysem inandırmadım illa 400 TL istiyor. Var mı buna bir çözüm acaba 🙄 ( ayarlardan bakıyorum mi kilidi açık değil bağlamak içinde mobil veri den giriş yap diyor şebeke olmadığı içinde onuda yapamıyorum kaldım öyle ..
  • 30-09-2022, 01:47:35
    #2
    Mi yetkili hesap denilen bir hesapla acilabiliyor diye biliyorum. Google da mi yetkili hesap diye aratirsan detayli bilgiye sahip olabilirsin
  • 30-09-2022, 01:58:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Note 9 pro edl mod ile kilit acilir fabrikasyon yazılım ile imei atılır güncel yazılım yüklenir açılır şebeke yoksa başka şekli yok malesef oda 400 iyi istemiş
  • 30-09-2022, 02:00:00
    #4
    atiryakicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi yetkili hesap denilen bir hesapla acilabiliyor diye biliyorum. Google da mi yetkili hesap diye aratirsan detayli bilgiye sahip olabilirsin
    Baktımda o hesap ücretle satıyorlar ve kendileri işlem yapıyormuş rom yükleme gibi bazıları da işe yaramıyor diyolar hocam
  • 30-09-2022, 02:00:18
    #5
    LetgoTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonunuzun modeli nedir
    Redmi note 9 pro hocam
  • 30-09-2022, 02:01:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redmi note 9 pro hocam
    Note 9 pro edl mod ile kilit acilir fabrikasyon yazılım ile imei atılır güncel yazılım yüklenir açılır şebeke yoksa başka şekli yok malesef oda 400 iyi istemiş
  • 30-09-2022, 02:04:19
    #7


    Merhaba, telefon normalde ilk denemede 7 gün veriyor mi kilidin açılması için. İlk götürdüğünüz eleman sanırım birkaç kere deneyerek bu süreyi katlayarak arttırmış.

    Şuan piyasada bazı telefoncular yetkili hesap veya box gibi araçlar kullanarak mi kilidi açabildiklerini söylüyorlar. Bursa içi piyasası 200TL civarı. Bence götürdüğünüz telefoncu fazla istemiş.

    Birde Mediatek cihazlar için şöyle bir yazılım gördüm, yine de denemenizi öneririm.

    https://youtu.be/afE_-XwSwvk


    Tabii ben bu konuda uzman değilim, sadece elimde bulunan telefonlar hakkında tecrübem var. Konuyla alakalı olarak uzman arkadaşlara danışabilirsiniz.

    @FatiHSy;
  • 30-09-2022, 02:17:23
    #8
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Merhaba, telefon normalde ilk denemede 7 gün veriyor mi kilidin açılması için. İlk götürdüğünüz eleman sanırım birkaç kere deneyerek bu süreyi katlayarak arttırmış.

    Şuan piyasada bazı telefoncular yetkili hesap veya box gibi araçlar kullanarak mi kilidi açabildiklerini söylüyorlar. Bursa içi piyasası 200TL civarı. Bence götürdüğünüz telefoncu fazla istemiş.

    Birde Mediatek cihazlar için şöyle bir yazılım gördüm, yine de denemenizi öneririm.

    https://youtu.be/afE_-XwSwvk


    Tabii ben bu konuda uzman değilim, sadece elimde bulunan telefonlar hakkında tecrübem var. Konuyla alakalı olarak uzman arkadaşlara danışabilirsiniz.

    @FatiHSy;
    İlginizden dolayı teşekkür ederim hocam bu videoyu gordumde kendime guvenemedim teli kiltlerim kökten daha fazla masraf çıkarır
  • 30-09-2022, 08:03:29
    #9
    Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım iyii geceleriniz olsun, başıma bir olay geldi yardımlarınızı bekliyorum. Redmi note 9 pro kullanıyorum Telefon imeileri kapandı hiç şebeke yok. bir telefoncuya gittim 100 TL ye IMEI atarım dedi neyse önce 1 saat falan telefon yanında kaldı sonra çağırdı baktım şebeke gelmiş mi hesabı falan açtı (telefon numaram ustune) git 20 gun sonra gel IMEI atarız dedi. Bi kac gun sonra bi konuda ters dustuk telefonu aldı kurduğu mi hesabını kaldırdı/sildi . Baska yere gittim sonra oda suan 400 TL istiyor. Mi kilidi kapalıymış olayı anlatıyorum şebeke geldi falan diyorum yok diyor o şebeke öyle denk gelmiş biran yaw şebeke ne denk gelecek telefoncu açtı diyorum mi hesabı ile ne dediysem inandırmadım illa 400 TL istiyor. Var mı buna bir çözüm acaba 🙄 ( ayarlardan bakıyorum mi kilidi açık değil bağlamak içinde mobil veri den giriş yap diyor şebeke olmadığı içinde onuda yapamıyorum kaldım öyle ..
    Merhabalar,

    Hocam Yurt dışı cihazı ise IMEI problemlerin tanıdık telefoncu arkadaş var İstanbulda iseniz dönüş sağlayın yönlendiririm..