Merhaba hocalarım iyii geceleriniz olsun, başıma bir olay geldi yardımlarınızı bekliyorum. Redmi note 9 pro kullanıyorum Telefon imeileri kapandı hiç şebeke yok. bir telefoncuya gittim 100 TL ye IMEI atarım dedi neyse önce 1 saat falan telefon yanında kaldı sonra çağırdı baktım şebeke gelmiş mi hesabı falan açtı (telefon numaram ustune) git 20 gun sonra gel IMEI atarız dedi. Bi kac gun sonra bi konuda ters dustuk telefonu aldı kurduğu mi hesabını kaldırdı/sildi . Baska yere gittim sonra oda suan 400 TL istiyor. Mi kilidi kapalıymış olayı anlatıyorum şebeke geldi falan diyorum yok diyor o şebeke öyle denk gelmiş biran yaw şebeke ne denk gelecek telefoncu açtı diyorum mi hesabı ile ne dediysem inandırmadım illa 400 TL istiyor. Var mı buna bir çözüm acaba 🙄 ( ayarlardan bakıyorum mi kilidi açık değil bağlamak içinde mobil veri den giriş yap diyor şebeke olmadığı içinde onuda yapamıyorum kaldım öyle ..