Telefon Tavsiyesi istiyorum
13
●276
- 18-02-2022, 12:32:15Hocam ben aldığım dönemde aldığım telefon işlemci, ram olarak gerçekten üst segmentti snapdragon 845, 6gb ram gibi özellikleri vardı ama küçük problemler oluyordu biraz takılırım o konulara beni rahatsız ettiği için değiştirdim. Apple stabilliği gerçekten farklı birde siz kullandığınız için muhtemel bunlar sizinde canınızı sıkacak.ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama tabiki apple sınırlı bir android gibi özgür değil. Müzik dinlemek için bile ücret ödüyoruz 😊 - 18-02-2022, 13:00:52inan android telefonlar 2 yılda öldüğü için iphone kullanmaya başladım ben. 32 gb hafıza var çabuk doluyor uygulamalar var biraz resim çekiyorsun falan doluyor deli ediyor. Şimdi şarj süresi kısaldı dejinin kapasitesi yüksek batarya söyledim yine aynı değişmedi bir şey sorun şarj entegresi mi yoksa anakart falan mı bilmiyorum tamire bırakasım da gelmedi. Android ler artık düzelmiş dir diye onlara geçeyim dedim bir de fiyat dan dolayı ve dediğin gibi biraz da özgürlük için diyim her uygulamayı kullanamıyoruz özgürce.Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 13:37:31Gönül ister tabiki iphone 13 pro - promax falan almak ama 25k olmuş inan veresim gelmiyor o parayı. S21 inceledim ben de tasarım hoş değil ama iyi gibi görünüyor özellik. S21 de kararsız kaldığım nokta şurası s21 - 21 fe - s21+ - s21 ultra hangisi mantıklı olur. Bir de kamera çok iyi gibi gelmedi yada bana öyle geldiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kabloya para dayanmıyor kulaklığı desen aynı. Bir batarya alayım dedim 600 küsür fiyat verdiler böyle olunca da artık yıldım açıkçası. Biz de 1000$ a ala bilsek iPhon hiç düşünmem alırım yine ama artık zor.