Hocam ben aldığım dönemde aldığım telefon işlemci, ram olarak gerçekten üst segmentti snapdragon 845, 6gb ram gibi özellikleri vardı ama küçük problemler oluyordu biraz takılırım o konulara beni rahatsız ettiği için değiştirdim. Apple stabilliği gerçekten farklı birde siz kullandığınız için muhtemel bunlar sizinde canınızı sıkacak.

Ama tabiki apple sınırlı bir android gibi özgür değil. Müzik dinlemek için bile ücret ödüyoruz 😊
inan android telefonlar 2 yılda öldüğü için iphone kullanmaya başladım ben. 32 gb hafıza var çabuk doluyor uygulamalar var biraz resim çekiyorsun falan doluyor deli ediyor. Şimdi şarj süresi kısaldı dejinin kapasitesi yüksek batarya söyledim yine aynı değişmedi bir şey sorun şarj entegresi mi yoksa anakart falan mı bilmiyorum tamire bırakasım da gelmedi. Android ler artık düzelmiş dir diye onlara geçeyim dedim bir de fiyat dan dolayı ve dediğin gibi biraz da özgürlük için diyim her uygulamayı kullanamıyoruz özgürce.