• 17-11-2021, 21:01:02
    #1
    Akıllı telefonlar kategorisinde henüz alt kategori olamamış bir markadan konuşalım birazda arkadaşlar. Bir kaç yıl içinde burada OnePlus'a ait bir alt forum olacağını düşünüyorum. Bu markanın yükselişini Xiaomi'ye benzetilse de izledikleri stratejinin Xiaomi'ye pek benzediği söylenemez.

    Androd cihazların iPhone'u olarak görülen Oneplus hakkında sizin düşünceniz nedir? (iPhone'a benzetilme nedeni yalın bir arayüz, basit kullanabilirlik ve sürekli ileri teknoloji donanımların kullanılması)

  • 17-11-2021, 21:23:05
    #2
    Bence Androd cihazların iPhone'u Huawei dir. Ekosistem bakımından.