Hepsiburada'dan babama hediye olarak Huawei bir telefon sipariş etmiştim ancak hepsijet 11 gündür telefonu getiremeyince iptal ettim. Şimdi başka bir firmadan Redmi Note 10 sipariş etmeyi düşünüyorum (Pro olan değil normal).
Bu telefonu kullanan var ise bir iki soruma yardımcı olaiblirse çok sevinirim.
- Telefonda çift sim kart ve micro sd kart aynı anda kullanılabiliyormu, yani diğer telefonlar gibi sim'in birini iptal edip mi sim kart takılıyor yoksa 3 slot mu var ?
- Kronik bir problemi ya da sadece bu telefon ile ilgili bir yorumunuz var mıdır ?