• 01-02-2021, 20:59:15
    #1
    Merhaba.
    Bİ yerden hediye 8. nesil 128 GB'lık İpad geldi.
    Sadece kutusunu açtım. Daha hiç açmadım. Çok ihtiyacım olan birşey değil. Satıp çocuğa daha ucuz bi tablet alıp aradaki parayı da değerlendirsem mi diye düşünüyorum.
    satmak istesem kaça gider. Piyasası nedir bunların? (hediye geldiği için faturası yok ama daha jelatini üzerinde)
    İstanbul anadolu yakası elden teslim makul teklifleri değerlendirebilirim.
  • 01-02-2021, 21:00:39
    #2
    hocam tabletin normalde sıfırı 4000 - 4200 tl bandında satılıyor sizinkiside sıfır sadece açmışsınız ama kutunun açılması ve belgenin olmaması büyük miktarda değer kaybettirir.
  • 01-02-2021, 21:05:37
    #3
    3250