• 14-12-2020, 22:28:21
    #1
    Galaxy Watch 3 Kullanan Var Mı? Bir soru sorabilir miyim?
  • 14-12-2020, 22:34:51
    #2
    Frontier kullanıyorum
  • 14-12-2020, 22:37:22
    #3
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Frontier kullanıyorum
    watch 3 ayarlamaya çalışıyorum da telefonda ayarlardaki ikonların resmi gözükmüyor neden olabilir? Sizde de öyle mi?


  • 14-12-2020, 22:37:40
    #4
    Wearable uygulamasındaki
  • 14-12-2020, 22:39:12
    #5
    Böyle değil hocam
  • 14-12-2020, 22:39:44
    #6
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle değil hocam
    simgeler gözüküyor mu?