• 15-09-2020, 00:00:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar Huawei GT 2 Alıcam kullanan varmı önerirmisiniz
  • 15-09-2020, 00:06:37
    #2
    galaxy watch active 2 kullanıyorum öneririm süper birşey, geçen bir arkadaş huawei watch gt kullandığını ve galaxynin daha daha iyi olduğunu söylemişti, huawei için tam net birşey söyleyemeyeceğim
  • 15-09-2020, 00:07:36
    #3
    Bende var iyi kullanıyorum güzel duruyor
  • 15-09-2020, 00:08:42
    #4
    Ben kullanıyorum. Harika ötesi birşey.. Tavsiye ederim kesinlikle.
  • 15-09-2020, 00:09:12
    #5
    Teşekkürler
  • 15-09-2020, 00:13:06
    #6
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galaxy watch active 2 kullanıyorum öneririm süper birşey, geçen bir arkadaş huawei watch gt kullandığını ve galaxynin daha daha iyi olduğunu söylemişti, huawei için tam net birşey söyleyemeyeceğim
    Öneriniz için teşekkürler
  • 15-09-2020, 08:37:20
    #7
    Huawei Watch GT2 46mm Sport modelini kullanıyorum herşeyi ile harika
  • 15-09-2020, 08:50:08
    #8
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Huawei GT 2 Sport kullanıyorum. son derece güzel kullanımı ve şık duruyor.
    Öneririm.
  • 15-09-2020, 14:06:42
    #9
    GT kullanıyorum çok memnunum sarjı on numara .