• 22-06-2020, 18:28:55
    #1
    5000 tl civarında telefon almayı düşünüyorum. Oto galeri işletiyorum araba fotoğraflarını çektiğim için kamerası güzel olursa ve oyunlarda kasma yapmazsa sevinirim. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler yorum yapan herkese +r10
  • 22-06-2020, 18:30:12
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Kesinlikle Iphone SE2020. Kamera özellikleri hem çok iyi, hem de günümüzün en modern telefonlarından bir tanesi.
  • 22-06-2020, 18:30:19
    #3
    Oppo kamera olarak başarılı o modellere bakabilirsiniz
  • 22-06-2020, 18:31:46
    #4
    hocam marka kesinlikle apple olmalı, işletmenize gelen insanların arabalarınızdan ve giyiminizden sonra bakacakları ilk şey telefonunuz olacak. O da ayfon olursa prestijli bir görünüme kavuşursunuz ve kaliteli bir telefon kullanmış olursunuz.
  • 22-06-2020, 18:34:12
    #5
    Ben olsam S8 alırdım + S8 kullanıyorum.
  • 22-06-2020, 18:34:43
    #6
    İki yıldır iphone 8 kullanıyorum, fazlasıyla memnunum. Oyun oynayacaksanız 8 plus önerebilirim. Ekran büyük olunca daha çok zevk verir
  • 22-06-2020, 18:34:47
    #7
    kesinlikle iphone kamera çözünürlük olarak yüksek donanım çözünürlük kalitesi kendini zaten gösteriyor.
  • 22-06-2020, 18:35:19
    #8
    iPhone 8 Plus alabilirsiniz o fiyata garantisi devam eden az kullanılmış. Harika cihaz. Kamerası fotoğraf makinesi gibi. Bizzat kullanıyorum.
  • 22-06-2020, 18:36:01
    #9
    iphone 8 iyi gider..