• 01-02-2020, 00:30:32
    #19
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şarj nasıl gidiyor hocam? ve şarj olma süresi felan nasıl
    Tam şarj 3 saat,
    1 günü çıkartıyor gibi.
    Kullanıma göre de değişir.
  • 02-02-2020, 09:06:17
    #20
    Hocam ben 2008 yılından beri iphone kullanıcısıyım. En son iphone 7 kullanıyordum. Ses çipinde sorun olunca 400 lira verip yaptırmak yerine yeni bir telefon alayım dedim, gittim mi note 8 pro aldım. Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum. Marka değerini, 2. elini bir tarafa bıraksak bile ben siriyi çok arıyorum. Resmen elim ayağım olmuş. Şimdi yaptırıp tekrar iphone 7 ye geçeceğim. note 8 in en sevdiğim özelliği şarjı inanlılmaz şekilde 2 ,2.5 gün gidiyor. Iphone varken powerbanksiz evden çıkamazdım. Beklenti nedir bilmiyorum ama ben 7 alıp devem ederdim.