• 26-01-2020, 16:17:36
    #1
    S.a arkadaşlar, başlık biraz komik geldi bana neden olmasın da diyemeden geçemiyorum. Telefonum kozmatiği kötü sinirden elimle yamulttum kasa engebeli duruyor sim kartı olan yer de biraz büküldüğü için bazen simi okumuyor gün gelecek hiç okumayacak

    Aklıma geldi de dokunmatiği çalışıyor kamera ışığı ekranı şarj yeri kulaklık yeri vs vs vs.. bunları açıpta tek tek satılma ihtimali var mı sizce? Bu halde para edeceğini sanmıyorum ama 50-100 derken belki 300-500 yapar diye düşündüm? kötü mü düşündüm
  • 26-01-2020, 16:24:55
    #2
    tanıdık telefoncu arkadaşın varsa ona ver parça satıldıkça parayı bölüşün, başka türlü direkt olarak alacaklarını sanmıyorum
  • 26-01-2020, 16:31:35
    #3
    5s piyasadan yok oldu neredeyse. Sorunsuzlarını 450 liraya alan yok.