• 01-08-2019, 09:12:45
    #1
    Selam arkadaşlar.
    Yıllardır kenarda duran ve fazla kullanılmamış, ilk çıktığında aldığım bir ipad var 2012 model cihazı sanırım. Eski olduğu için appstore’dan uygulama vs. yükleyemiyorum. Satsam para etmez, kullanmak istesem de uygulama yüklenmiyor doğru düzgün. Ama cihazda sorun yok hiç. Ne yapılabilir sizce? Var mı çözüm yolu.
  • 01-08-2019, 10:05:31
    #2
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar.
    Yıllardır kenarda duran ve fazla kullanılmamış, ilk çıktığında aldığım bir ipad var 2012 model cihazı sanırım. Eski olduğu için appstore’dan uygulama vs. yükleyemiyorum. Satsam para etmez, kullanmak istesem de uygulama yüklenmiyor doğru düzgün. Ama cihazda sorun yok hiç. Ne yapılabilir sizce? Var mı çözüm yolu.
    İtunes en eski sürümü bilgisayara yükle, ondan sonra bilgisayar ile uygulamaları yükle
  • 01-08-2019, 10:40:19
    #3
    kutusu mevcut muydu, satmak isterseniz fiyatla birlikte pm lütfen