• 01-09-2018, 11:13:25
    #1


    arkadaşlar şu klasik pokemon oyununu iPhone’da nasıl oynayabilirim/oynayabilir miyim?
    Model: 6S
  • 01-09-2018, 11:27:16
    #2
    Oyun NES'mi ?
  • 01-09-2018, 11:53:52
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun NES'mi ?
    NES’in ne olduğunu bilmiyorum ama bir emılatör lazım bunun için ve oyun dosyası.