iPhoneda Pokemon Oyunu Oynama (Emulator) ?? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iPhoneda Pokemon Oyunu Oynama (Emulator) ??
2
●
193
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
iPhoneda Pokemon Oyunu Oynama (Emulator) ??
01-09-2018, 11:13:25
#1
Madebodom
arkadaşlar şu klasik pokemon oyununu iPhoneda nasıl oynayabilirim/oynayabilir miyim?
Model: 6S
01-09-2018, 11:27:16
#2
FSahin
Oyun NES'mi ?
01-09-2018, 11:53:52
#3
Madebodom
FSahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oyun NES'mi ?
NESin ne olduğunu bilmiyorum ama bir emılatör lazım bunun için ve oyun dosyası.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler