• 18-08-2018, 16:23:54
    #1
    PREMIUM SEO
    Merhabalar, uzun süredir takip ettiğim bir telefon. Alıp kullanan var mı acaba? Tecrübelerini aktarırsa çok sevinirim. En çok marak ettiğim kamera ve batarya durumu. Teşekkür ederim.
  • 01-12-2018, 04:29:58
    #2
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, uzun süredir takip ettiğim bir telefon. Alıp kullanan var mı acaba? Tecrübelerini aktarırsa çok sevinirim. En çok marak ettiğim kamera ve batarya durumu. Teşekkür ederim.
    Mi 6 cihazım aynı sorunla 2 kez arızalanınca servis raporu çıktı ve ücret iadesi aldım. Aldığım yerden de üst model olan Mi 8 aldım. Şuan memnunum. Fakat sanki emin olmasamda Mi 6 ya göre ön kamera parlaklığı ve kontrastı istediğim etkiyi vermedi gibi. Mi 6 ya göre de bir nebze daha erken batarya tüketiyor. Bu da Mi 8 için normal çünkü üst segment olması, ekran genişliği donanım özellikleri açısından. Tasarımı, açılış hızı, kullanımı ve performansından şuan memnunum. 1 haftalık kullanım bazında
  • 01-12-2018, 04:33:51
    #3
    PREMIUM SEO
    trenderkek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mi 6 cihazım aynı sorunla 2 kez arızalanınca servis raporu çıktı ve ücret iadesi aldım. Aldığım yerden de üst model olan Mi 8 aldım. Şuan memnunum. Fakat sanki emin olmasamda Mi 6 ya göre ön kamera parlaklığı ve kontrastı istediğim etkiyi vermedi gibi. Mi 6 ya göre de bir nebze daha erken batarya tüketiyor. Bu da Mi 8 için normal çünkü üst segment olması, ekran genişliği donanım özellikleri açısından. Tasarımı, açılış hızı, kullanımı ve performansından şuan memnunum. 1 haftalık kullanım bazında
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam değerlendireceğim.