Xiaomi Mi 8 Kullanan Var mı?
2
●457
- 01-12-2018, 04:29:58Mi 6 cihazım aynı sorunla 2 kez arızalanınca servis raporu çıktı ve ücret iadesi aldım. Aldığım yerden de üst model olan Mi 8 aldım. Şuan memnunum. Fakat sanki emin olmasamda Mi 6 ya göre ön kamera parlaklığı ve kontrastı istediğim etkiyi vermedi gibi. Mi 6 ya göre de bir nebze daha erken batarya tüketiyor. Bu da Mi 8 için normal çünkü üst segment olması, ekran genişliği donanım özellikleri açısından. Tasarımı, açılış hızı, kullanımı ve performansından şuan memnunum. 1 haftalık kullanım bazındaBigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2018, 04:33:51Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam değerlendireceğim.trenderkek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
