• 30-05-2018, 22:56:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamin aleyküm arkafaslar! s6 edge kullanicisyim bugun telefonuma acayip bir sey oldu teli sarja takmistim bir sure sonra baktim telefon da batarya isareti var lakin acilmiyor yesil isik yanip sonuyor zar zor actim acaba bu sorunun nedeni nedir ?
  • 30-05-2018, 22:58:00
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    gökgürültülümüydü hava?
  • 30-05-2018, 23:00:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gökgürültülümüydü hava?
    ara ara evet kapaliydi hava
  • 30-05-2018, 23:00:43
    #4
    Merhaba . s6 edge genel olarak ekran film sıkıntısı olan bir cihazdır eğer ekranda farklı uzay gibi nokta nokta veya pembe yeşil şeklinde saçma renkler görürsen telefonun gidici demektedir ekran değişimi servislerde 600 TL . dışarda bizlerde ise 650 tl 800 tl arası serviste yaptırman mantıklı olur . Ekranda pil işareti gördüysen yüksek ısıya sahip olabilir veya batarya ömrü de tükenmiş olabilir test etmek lazım
  • 30-05-2018, 23:02:02
    #5
    Dijital Pazarlama Ajansı
    yüksek voltajdır
  • 30-05-2018, 23:02:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bugrakaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba . s6 edge genel olarak ekran film sıkıntısı olan bir cihazdır eğer ekranda farklı uzay gibi nokta nokta veya pembe yeşil şeklinde saçma renkler görürsen telefonun gidici demektedir ekran değişimi servislerde 600 TL . dışarda bizlerde ise 650 tl 800 tl arası serviste yaptırman mantıklı olur . Ekranda pil işareti gördüysen yüksek ısıya sahip olabilir veya batarya ömrü de tükenmiş olabilir test etmek lazım
    suan bi sorun yok gibi anlik oldu ekran da herhangi bir sey yok hocam