• 24-04-2018, 19:13:02
    #10
    ​Huawei mate 10 lite​
  • 27-04-2018, 13:12:42
    #11
    4 gün önce Mi Mix 2 aldım. Tek dezavantajı ön kamerası 5 megapixel. Eğer benim gibi özçekim düşmanıysan tavsiye ederim. Geri kalan tüm özellikleri ile telefon efsane. Piyasadaki en iyi özellikteki telefon diyebilirim. Tasarımı da alanında 1 numara.
  • 28-04-2018, 21:44:11
    #12
    Merhabalar hocam. Daha önce İphone 6 kullanıcısıydım ve bellek sorunu yaşadığım için Huawei Mate 10 Lite cihazına geçiş yaptım ve ooh be dedim. Bu fiyata bulabileceğim en iyi telefonlardan birisiydi. İyi ki almışım diyorum. Aşırı memnunum.Şarjın gitme süresi 1.5 gün gidiyor bana. Ki çok telefonla oynayan birisiyim. Sadece hızlı şarj desteği yok.şarj süresi 2.5 saat.
  • 28-04-2018, 21:56:29
    #13
    Bende m10L kullanıyorum ve gayet memnunum.
  • 29-04-2018, 21:20:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ​Huawei mate 10 lite gerçekten hoş güzel bi telefon tavsiye ederim