Sizce Hangi Telefon?
13
●723
- 28-04-2018, 21:44:11Merhabalar hocam. Daha önce İphone 6 kullanıcısıydım ve bellek sorunu yaşadığım için Huawei Mate 10 Lite cihazına geçiş yaptım ve ooh be dedim. Bu fiyata bulabileceğim en iyi telefonlardan birisiydi. İyi ki almışım diyorum. Aşırı memnunum.Şarjın gitme süresi 1.5 gün gidiyor bana. Ki çok telefonla oynayan birisiyim. Sadece hızlı şarj desteği yok.şarj süresi 2.5 saat.