Merhaba telefonumu yere düşürdüm. ilk önce dokunmatiği arızalandı kendi kendine düzeldi. Daha sonra düşürdüm kamera bir süre kendi kendine açılmaya başladı. Kendi kendine kapattı kendini hepsi geçti ancak kamerayı kendi kendine açıp videoya alma işi bir türlü düzelmedi.
Telefonun tuş kilidine aldıktan sonra otomatik kamera açıp video kaydına başlıyor. Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor acaba? 32GB telefonda yer kalmadı video yüzünden.
Samsung S6 EDGE Plus kamera hk
0
●407