• 10-03-2017, 02:09:33
    #1
    arkadaşlar yagmur dolayısıyla cepteki tel su aldı ekran calısıyordu tuşunu actım sonra görüntü degişti.Bataryayı soktüm taktım ekran gelmedi.Bayagı bi sobanın yanında durdu kalorifere koydum saç kurutucusu ile kuruttum ama halen ses var görüntü yok ne yapmalıyım
  • 10-03-2017, 02:16:58
    #2
    İçini açma sıkıntınızyoksa daha önce telefon açmışsanız açın güzelce kurutun fazla zaman geçmeden
  • 10-03-2017, 02:22:16
    #3
    acma sansım yok anlamıyorum..ama 1 saat kuruttum
  • 17-03-2017, 20:32:33
    #4
    Saç kurutma makinesi ile kurutmak çok yanlıştır.
    Kurutma makinesinde iyonlar mevcut.
    Bu iyonlar cihazın mekanik parçalarına aşırı derecede zarar verir.
    Bir daha çalışmayabilirdi.


    Yapmanız gereken telefonun bütün parçalarını söküp bir kavanoz pirincin içine koymaktı.
  • 18-03-2017, 01:09:08
    #5
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saç kurutma makinesi ile kurutmak çok yanlıştır.
    Kurutma makinesinde iyonlar mevcut.
    Bu iyonlar cihazın mekanik parçalarına aşırı derecede zarar verir.
    Bir daha çalışmayabilirdi.


    Yapmanız gereken telefonun bütün parçalarını söküp bir kavanoz pirincin içine koymaktı.
    aynen hocam, pirinç olayı en etkili yol. benimde başıma gelmişti, pirinç içinde uzun süre bekledikten sonra yine garanti olsun diye telefoncuya götürüp içini bir kez de elle temizletmiştim. sorunsuz açılmıştı cihaz