• 23-09-2016, 14:42:14
    #1
    ............
  • 23-09-2016, 15:34:53
    #2
    shape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Telefonun dokunmatik camı kırıldı, sadece bu kısımı değiştirmek istiyorum.

    Yapıştırmak için uv jel kullanılıyormuş, kurutma içinde uv ışığı vs gerekiyor.

    uv jel kullanmadan 3m ile yapıştırsam yeterli olur mu?

    Jel kullanmak mecburi midir?

    Ne gibi eksisi vardır, açıkçası sadece toz vs içinse pek önemli değil. ama dokunmatiğe etki ediyorsa sorun olabilir.


    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.


    İyi çalışmalar.
    Model nedir?
  • 23-09-2016, 16:47:09
    #3
    shape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Telefonun dokunmatik camı kırıldı, sadece bu kısımı değiştirmek istiyorum.

    Yapıştırmak için uv jel kullanılıyormuş, kurutma içinde uv ışığı vs gerekiyor.

    uv jel kullanmadan 3m ile yapıştırsam yeterli olur mu?

    Jel kullanmak mecburi midir?

    Ne gibi eksisi vardır, açıkçası sadece toz vs içinse pek önemli değil. ama dokunmatiğe etki ediyorsa sorun olabilir.


    Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.


    İyi çalışmalar.
    Jel kulanmanız gerek yoktur