Meraba. Hometech wi101 o daha bi 15 dakka önce aldım 2 haftadır bu cihazi bekliyordum bimekste 699 teknosada 829 TL taksitli aldım 415 TL'ye geldi 1 tanede usb bellek aldım 8 gb'lik hani oluyor ya ek olarak gb gerekir diye toplamda 425 çıktı cebimden 8 taksit yaptırdım ben.
Cihazi açtım gerçekten çok rahat ya ben bunu böyle dışarıda kullanmak için aldım evdeki bilgisayarımda leptop 8 gb ramlı filan ama birebir aynı tek özelliği düşük windows 10 görünüşü süper klavyesi çok rahat touchpadi çok iyi algılıyor bunu hiç beklemiyordum touchpad süper ben istanbulda yaşıyorum saatin 8:30'unda son 1 tane kalmıştı hemen aldım kaçırmayın bence bidaha bulamazsınız işini çok rahat görür.