• 16-02-2016, 02:51:45
    #1
    ya arkadaşlar 1 hafta oldu alalı
    telefon kendiliğinden hücresel veri kaybı olup, sim kartı kutluyor ve daha sonra şifre istiyor, bir de telefon rehberine kayıtlı olan kişiyi kendiliğinden siliyor çözumu nedir? başına gelen varmı aynı durum
    kısacası önceki samsung telefonumdaki 100 kişi kayıp
  • 15-04-2016, 23:38:41
    #2
    Format atın. düzelmezse servise götürün. Servis dışında kimseye kurcalatmayın derim garantisi gitmesin.