• 15-10-2015, 16:05:48
    #1
    Merhaba,

    Bu modeli düşünüyorum, cihaz sahipleri beğendikleri ve beğenmedikleri yönlerini yazabilir mi?
  • 15-10-2015, 16:12:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alma. GM'ın felsefesini bu cihazda da sürdürmüşler, cihazın kronik sorunları var. Kamerası da çok kötü, bir iyi yanı Android One olması, güncellemelerin hızlı gelecek olması fakat orda da bir çelişki ortaya çıktı. Zira, Android 6.0 tüm Google destekli cihazlara geldi ama henüz GM Android One'a gelmedi.
  • 15-10-2015, 16:48:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Samsung J5 Öneririm.

    One iyi ve kötü diyen çok şansına kalmış bir durum.
  • 15-10-2015, 17:34:33
    #4
    Farklı modellere bakmanızda fayda var.
    600-700 TL bütçeniz varsa Asus Zenfone 6 2.elini temize kolaylıkla bulabilirsiniz.
    Aksine Sıfır Asus Zenfone 5 'de alabilirsiniz. Fiyat performans olarak Asus Zenfone serisini mutlaka esgeçmeyin.
  • 15-10-2015, 18:34:29
    #5
    Teşekkürler arkadaşlar. İncelemede kamerasını gördükten sonra bende vazgeçtim.
  • 07-01-2016, 01:49:13
    #6
    Bence Asus tercih ederseniz daha memnun kalırsınız. Asus bilgisayar sektörünün devi olmasına karşın telefon sektörüne yeni girmesi, ürünlerinin fiyatlarının şuan için uygun olmasını sağlıyor. İlerleyen dönemlerde Asus marka telefonları bu fiyatlara alacağımızı düşünmüyorum. General Mobile gelirsek, bu marka üst segment ile alt segment arasında kalıyor. Yani Vestel, Casper vs gibi ürünlerden iyi Apple, HTC, Samsung gibi ürünlerden kötü.
  • 07-01-2016, 02:18:38
    #7
    Platin üye
    Asus işlemciden sorun veriyor. İki arkadaşım 7. aylarında sıkıntı yaşadılar. Ben de GM Discovery kullanıyorum. Bir sene oldu. Kamera hak getire zaten. xiaomi alacağım inşallah pek methettiler.