Merhaba,
Bu modeli düşünüyorum, cihaz sahipleri beğendikleri ve beğenmedikleri yönlerini yazabilir mi?
General Mobile Android One tavsiye eder misiniz?
6
●619
- 15-10-2015, 16:12:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Alma. GM'ın felsefesini bu cihazda da sürdürmüşler, cihazın kronik sorunları var. Kamerası da çok kötü, bir iyi yanı Android One olması, güncellemelerin hızlı gelecek olması fakat orda da bir çelişki ortaya çıktı. Zira, Android 6.0 tüm Google destekli cihazlara geldi ama henüz GM Android One'a gelmedi.
- 07-01-2016, 01:49:13Bence Asus tercih ederseniz daha memnun kalırsınız. Asus bilgisayar sektörünün devi olmasına karşın telefon sektörüne yeni girmesi, ürünlerinin fiyatlarının şuan için uygun olmasını sağlıyor. İlerleyen dönemlerde Asus marka telefonları bu fiyatlara alacağımızı düşünmüyorum. General Mobile gelirsek, bu marka üst segment ile alt segment arasında kalıyor. Yani Vestel, Casper vs gibi ürünlerden iyi Apple, HTC, Samsung gibi ürünlerden kötü.