• 07-08-2015, 23:39:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,

    note 4 kullanıyorum ancak telefonumu 3-4 kez full şarj etcek kaliteli powerbank arıyorum önerisi olan var mı?
  • 07-08-2015, 23:45:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xiaomi 16000 mAh ya da Xiaomi 10400 mAh olanı tavsiye ederim. Ayrıca DH'de ki konuyu inceleyebilirsiniz: http://forum.donanimhaber.com/m_107858367/tm.htm
  • 07-08-2015, 23:46:20
    #3
    Asus Zenpower(10050 mAh) kullanıyorum hocam.
    Benim G3 Beat telefonumu 3 veya 3,5 kere şarj ediyor.
    Forumda bir arkadaş satıyordu inceleyebilirsiniz hocam.
  • 07-08-2015, 23:46:54
    #4
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    note 4 kullanıyorum ancak telefonumu 3-4 kez full şarj etcek kaliteli powerbank arıyorum önerisi olan var mı?
    http://www.banggood.com/Original-XIA...-p-923637.html

    Bu ürüne bakmanı öneririm. Forumda çok met ettiler.3000 mah lik telefonu 3 kez fulluyormuş. Sipariş verdim bende bekliyorum.
  • 08-08-2015, 00:03:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam bilinmiş markar arıyorum
  • 08-08-2015, 00:05:01
    #6
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asus Zenpower(10050 mAh) kullanıyorum hocam.
    Benim G3 Beat telefonumu 3 veya 3,5 kere şarj ediyor.
    Forumda bir arkadaş satıyordu inceleyebilirsiniz hocam.
    kaç mah g3 beat

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:05:01 -->-> Daha önceki mesaj 00:04:30 --

    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilinmiş markar arıyorum
    Xiaomi dünya çapında samsungdan daha çok telefon satmaktadır.Fakat Türkiye pazarı küçük geldiği için Türkiye pazarına girmemişlerdir. Ek bilgi olarak kalsın
  • 08-08-2015, 00:05:57
    #7
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç mah g3 beat
    2540 mAh.
  • 08-08-2015, 00:07:42
    #8
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2540 mAh.
    10400 lük 7620 lik nasıl sarj ediyor tam verim vermiyor o zaman
  • 08-08-2015, 00:10:22
    #9
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10400 lük 7620 lik nasıl sarj ediyor tam verim vermiyor o zaman
    Ben önceden 2000 yada 2600'lük sony kullandım.
    2600 ve 4000'lik samgung kullandım.
    Hiçbiri %100 verim vermedi.
    En iyi marka mi(Eski adı Xaomi) diye biliyorum. Çok kısa süre kullanabildim.
    Asus %80-85 civarı bir verim veriyor bende daha 1 haftadır kullanıyorum. Ucuz yollu önereyim dedim.