• 16-07-2015, 22:46:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bildiğiniz bi firma yada r10da bu işi yapan varmı taksitle telefon satan
  • 16-07-2015, 22:50:39
    #2
    bimeks'te var.
  • 16-07-2015, 23:00:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Vatan da taksit yapıyor sanırım ama 3 ya da 6 olması lazım.
  • 16-07-2015, 23:02:18
    #4
    hocam bimeksde ben göremedim taksit olayını

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:02:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:00:58 --

    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatan da taksit yapıyor sanırım ama 3 ya da 6 olması lazım.
    malesef oradada göremedim hocam
  • 16-07-2015, 23:14:08
    #5
    ztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bimeksde ben göremedim taksit olayını

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:02:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:00:58 --



    malesef oradada göremedim hocam
    http://www.bimeks.com.tr/kampanyalar/?kid=2461