Sizce hangisini almalıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hangisini almalıyım
5
●
445
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Sizce hangisini almalıyım
25-01-2015, 17:26:48
#1
sambamustafa
Kardeşime bir telefon alacağım
Avea inTouch 4 ile Samsung Grand neoarasında kaldık sizce hangisi daha iyi
25-01-2015, 17:38:31
#2
Scott
Üyeliği durduruldu
Samsung I9060 Galaxy Grand Neo
25-01-2015, 19:31:30
#3
Arcade
Avea intouch 4
Bayiye gittiginde iki telefonu yan yana koy ve bir bak arada ki farki goreceksin.
Grand neo Android 5 guncellmesi alacagi bile suan muamma..
26-01-2015, 14:44:07
#4
Kungiman
Fiyat olarak bilmiyorum ama Asus alabilirsin sanirim bu fiyat bandindan
29-01-2015, 08:36:40
#5
sambamustafa
teşekkürler dostlar
29-01-2015, 08:59:29
#6
fikiralemi
580 TL ye bırakırım
bunu
hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler