
Merhaba Arkadaşlar, bildiğiniz üzere Asus seri halinde telefon çıkarttı ve son telefonu "Asus Zenfone 6". Bu telefon hakkında aklıma takılan bazı sorular var.
1. Telefonu kullananlar var mı? varsa sorunları var mı?
2. Bu fiyata yakın(en fazla +100TL fark) ile şu telefonu al daha iyi dediğiniz var mı?
3. Sanırsam 5.5 inç'lik bir telefon daha çıkaracakmış ve özellikleri Zenfone 6'dan yüksek olacakmış acaba o telefonun çıkmasını beklesem mi? yoksa bunu (veya başka telefonu) almalı mıyım?
arada internete girdim uygulama felan indirdim. 10-15 fotoğraf çektim. Fotoğraf konusu önemli ise pek bulaşma derim. Şu ana kadar bir sorun tespit edemedim.