• 22-11-2014, 16:04:05
    #1


    Merhaba Arkadaşlar, bildiğiniz üzere Asus seri halinde telefon çıkarttı ve son telefonu "Asus Zenfone 6". Bu telefon hakkında aklıma takılan bazı sorular var.
    1. Telefonu kullananlar var mı? varsa sorunları var mı?
    2. Bu fiyata yakın(en fazla +100TL fark) ile şu telefonu al daha iyi dediğiniz var mı?
    3. Sanırsam 5.5 inç'lik bir telefon daha çıkaracakmış ve özellikleri Zenfone 6'dan yüksek olacakmış acaba o telefonun çıkmasını beklesem mi? yoksa bunu (veya başka telefonu) almalı mıyım?
  • 22-11-2014, 17:18:34
    #2
    hocam ben kullanıyorum güzel telefon pek cebe sığmıyor. başka telefonlarla kıyaslanmaz fiyat-performans ürünü diyebilirim yeni geldi telefonum. ilk şarj ile 3 gün gitti batarya arada internete girdim uygulama felan indirdim. 10-15 fotoğraf çektim. Fotoğraf konusu önemli ise pek bulaşma derim. Şu ana kadar bir sorun tespit edemedim.
    Soracağın başka soru olursa ulaş
  • 22-11-2014, 22:47:28
    #3
    800 tlye alınabilecek en güzel telefon. Tek el kullanimi zor ama arka kamerasi cok guzel, batarya da gunu geciriyor ve oyun hız/ısı problemi yok rahatsız etmeyen normal derece de ısınıyor.
  • 23-11-2014, 00:15:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tek sorunu büyük olması diye duymuştum. zenfone 5 alın derim. Ekranı 5 inç diğer özellikleri kamera haricinde aynı gibi.
  • 23-11-2014, 10:12:54
    #5
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben kullanıyorum güzel telefon pek cebe sığmıyor. başka telefonlarla kıyaslanmaz fiyat-performans ürünü diyebilirim yeni geldi telefonum. ilk şarj ile 3 gün gitti batarya arada internete girdim uygulama felan indirdim. 10-15 fotoğraf çektim. Fotoğraf konusu önemli ise pek bulaşma derim. Şu ana kadar bir sorun tespit edemedim.
    Soracağın başka soru olursa ulaş
    NesBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    800 tlye alınabilecek en güzel telefon. Tek el kullanimi zor ama arka kamerasi cok guzel, batarya da gunu geciriyor ve oyun hız/ısı problemi yok rahatsız etmeyen normal derece de ısınıyor.
    Nefes_sD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek sorunu büyük olması diye duymuştum. zenfone 5 alın derim. Ekranı 5 inç diğer özellikleri kamera haricinde aynı gibi.
    Sanırsam tek sorun cebe sığmaması 2015 yılında 5.5 inç bir telefon çıkaracaklarmış ve 6 'dan daha üstün özellikleri olacakmış. Biraz daha beklemekte sanırsam fayda var, o ürün kısa sürede tanıtımı yapılır herhalde ona bakıp öyle hareket edeyim en iyisi başka yorumlar var ise alabilirim.
  • 26-11-2014, 13:32:33
    #6
    Arkadaşım 5'ini aldı çok memnun
  • 26-11-2014, 13:34:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benimde dikkatimi çekmişti. Bayağı bir araştırdım halâ bakıyorum
  • 29-11-2014, 12:30:29
    #8
    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım 5'ini aldı çok memnun
    İnternette biraz araştırdım, incelemelere de baktım onlarda olumlu bakıyor, bakalım biraz daha beklemedeyim.

    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde dikkatimi çekmişti. Bayağı bir araştırdım halâ bakıyorum
    Ben 5.5 inçlik telefonu bekliyorum. Özellikleri 6 'dan iyi olacakmış sanırsam.
  • 29-11-2014, 12:33:28
    #9
    Asus'un sektörü alt üst eden telefonu olarakta bilinir. İnceleme firsatim oldu kesinlikle tavsiye edebilirim.

    Cep cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi