hocam ben kullanıyorum güzel telefon pek cebe sığmıyor. başka telefonlarla kıyaslanmaz fiyat-performans ürünü diyebilirim yeni geldi telefonum. ilk şarj ile 3 gün gitti batarya

arada internete girdim uygulama felan indirdim. 10-15 fotoğraf çektim. Fotoğraf konusu önemli ise pek bulaşma derim. Şu ana kadar bir sorun tespit edemedim.
Soracağın başka soru olursa ulaş