Şimdi sizden istediğim şuan piyasadaki ve 2015 ocak ayına kadar çıkacak olan telefonlardan;
Marka olarak müşteri temsilcisi konusunda sorun çıkmayacak,(samsung sanırım)
Piyasadaki en iyi performansa sahip, (LG G3 sanırım)
Kasa olarak iyi (HTC en iyi sanırım)
Güvenlik konusunda üst düzey (iPhone sanırım)
Su geçirmezlik vs konusunda iyi (SONY sanırım)
Sizce ocak 2015'te ne almalıyım ? yarıyıl tatiline yakın bir zaman planlıyorum
iPhone 6 düşünüyordum fakat cebinde eğiliyor falan dediklerini duydum korktum açıkçası
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:30:50 -->-> Daha önceki mesaj 19:28:57 --
Ekleme: Telefondan anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim hani neye göre almalıyım falan marka duyup gelen arkadaşlardan lütfen yorum istemiyorum
teşekkürler.