
niçin kullanıcam ?
ben genelde internet mail vb için kullanıcam ama eşim öğretmen internetten dosya indirip üzerinde değişiklik yapabilmeli.
İlk bakışta galaxy mantıklı gibi geliyor ama samsunda en sevmediğim olay 6 ayda bir model çıkartıp verdiğin parayı pul etmesi.
Siz ne önerirsiniz ?