• 26-09-2014, 11:38:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu durum hakkaten aşk mı para mı gibi bir klişe

    niçin kullanıcam ?

    ben genelde internet mail vb için kullanıcam ama eşim öğretmen internetten dosya indirip üzerinde değişiklik yapabilmeli.

    İlk bakışta galaxy mantıklı gibi geliyor ama samsunda en sevmediğim olay 6 ayda bir model çıkartıp verdiğin parayı pul etmesi.

    Siz ne önerirsiniz ?
  • 04-10-2014, 15:29:15
    #2
    Misafir
    aypıd.
  • 04-10-2014, 15:40:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ipad iyidir
  • 04-10-2014, 15:49:25
    #4
    Misafir
    iPad önerebilirim.
  • 04-10-2014, 15:49:43
    #5
    1957 doğumlu babam galaxy tab 3 kullanıyordu yine r10 üzerinden ipad mini aldım retinasız. Şimdi onu kullanıyor. Baba samsung mu ? ipad mi? diyorum.

    İpad diyemiyorum yeni aldığın tablet diyor

    Yani ipad
  • 04-10-2014, 16:15:24
    #6
    Dokunmatiği, tasarımı yeterli zaten. iPad der susarım.
  • 06-10-2014, 09:55:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ipad siler
  • 06-10-2014, 10:39:06
    #8
    Her iki tableti de kullandım. Şahsi görüşüm, şu anda piyasada iki tür var. Biri "iPad" diğeri "tabletler".
  • 12-10-2014, 00:50:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ipad tur bindirir