chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
General mobile discovery al derim..
Tavsiyeniz için teşekkür ederim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:20:32 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:36 --

Anatolyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
galaxy grand 2 alabilirsen güzel bir cihaz ben aldım kullandım
Galaxy grand serisine ekranının tft olmasından dolayı sıcak bakmıyorum

EngLand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discovery
Tavsiyeniz için teşekkür ederim