Merhaba arkadaşlar ,

GM Discovery kullanıyorum.Daha önceden Turkcell T20 vardı onunla HiSuite programı ile usbden bağlayıp mesaj falan gönderebiliyordum.

GM Discovery ilede ilk zamanlar HiSuite ile bu işlemi yapabiliyordum ancak artık telefonu ne yaptıysam görmüyor.Ne yapmam gerek ? Var mı alternatif