• 15-06-2014, 21:04:29
    #10
    Güncelleme olayına bişey diyemem ama note serisi güzel hocam tam bize göre forumda gezen web işi filan olannadamlar için foto çekimide güzel team ile uzak masaüstü rahat yönetirsiniz siteleriniz vs varsa rahat işinizi halledersiniz. Telefonu benimmgibi 2 günde bir betona düşürmezseniz bişey ha o konuda samsung iyi note 2 var dedim bende kaç defa betona çakıldı bişey olmadı
  • 15-06-2014, 21:07:54
    #11
    Hocam bir Note 2 kullanıcısı olarak Note 3 diyorum ben de, onu kullanınca diğer telefonlar oyuncak gibi gelecektir
  • 15-06-2014, 21:10:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar olumlu yorum görünce dayanamıyorum zorla apple dan geçireceksiniz samsung'a
  • 15-06-2014, 21:17:37
    #13
    Güncelleme ve uzun ömür için iphone zaten tek seçenek.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 15-06-2014, 21:27:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Note 3
  • 15-06-2014, 21:40:39
    #15
    note3 yeni aldım bende 10 günlük felan şarjı gayet iyi gidiyor kasma durumu yok herkes büyük diye laf ediyordu ama alıştım hiçte büyük gibi gelmiyor ayrıca piyasasıda gayet güzel bi telefon
  • 15-06-2014, 21:40:56
    #16
    Googital.com
    Suan note 3 üzerine yok.

    Note 4 çıksın, fiyat düşünce kesin alacağım.

    Tapatalk ile gönderildi..
  • 15-06-2014, 21:54:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Note2 telefonu 5-6 ay kullandım. Malesef samsung telefonların sıkıntısı şudur, belli bir süre sonra sapıtıyor.
  • 15-06-2014, 22:15:48
    #18
    Herşey iyi güzelde s5'i öneren bitane adam çıkmadı. Demek note 3 gerçekten bu telefondan iyi