hemato adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
KaizenGGG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Milesrebel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rebelivy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Elite almayı düşünüyorum(32 gb-3 gb ram),aramızda alıp kullananımız var mı? Memnun musunuz? Kronik problem yaşadınız mı?
Birde 2. parti elitelerde 800AC(801) işlemci olacakmış ayrıca 4g destekli olacağı söyleniyor,sizce beklemeli mi?
Şuan bütçemi sıkıştırırsam parasını çıkarıp alabilirim fakat rahat rahat almaya kalkarsam yıl sonunu bulacak gibi duruyor.Ayrıca ilk partiler sınırlı sayıda olduğundan dolayı bir çok sitede erimiş şuan stok hepsiburadada var.
Yıl sonuna kadar 2. parti çıkar heralde, siz ne yapmamı önerirsiniz ? Ayrıca beyaz renk mi siyah renk mi
Bana 2 side çok güzel geliyor tabi beyazın üstünde çizik yada el izi fazla belli olmaz gibime geliyor 
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
