• 17-11-2013, 11:47:16
    #1
    Arkadaşlar 4.3 sürümüne geçip sorun yaşayan var mı?
  • 19-11-2013, 19:23:02
    #2
    4.3 gayet stabil olmuş.. 4.2 kullananlar varsa en acilinden 4.3'e geçsinler
  • 19-11-2013, 23:22:42
    #3
    ben 4.3 sürümüne geçtim geçeli tel kafayı yedi sürekli donma,google + durduruldu hatası geliyor çoğu uygulamada sıkıntı çıkarıyor
  • 29-11-2013, 10:27:10
    #4
    S4'de Android 4.3 skıntısı var şimdilik geçmeyin
  • 02-12-2013, 02:54:55
    #5
    bende tek sorun şarj, stabil bir sürüm değil sanki
  • 02-12-2013, 02:57:51
    #6
    bende geçtim şuan her şey normal, klavye ve saatte değişim gördüm sadece.
  • 02-12-2013, 02:59:41
    #7
    Mini'ye hala gelmedi değilmi arkadaşlar ?
  • 02-12-2013, 18:15:57
    #8
    S4 de benim gördüğüm tek sıkıntı wifi. Bağlantı koptuğunda tekrar aynı yere geldigimde otomatik bağlamıyor. Mobil veri açıksa eğer ordan giriyor.
  • 02-12-2013, 18:17:02
    #9
    touchwiz donuyor bazen kapattırıyor