• 25-04-2013, 12:51:42
    #1
    Arkadaslar su anda Avustralia dayim Samsung galaxy note 2 alacam kafam allak bullak oldu 10 tane modeli var ve isin ilginc tarafi buradaki teknoloji marketlerinde yada sitelerinde fiyatlarda karisik olunca bende cozemedim

    Samsung Galaxy Note II N7105 LTE 16GB
    Samsung Galaxy Note II N7000 LTE 16GB
    Samsung Galaxy Note II i317M LTE 16GB

    isin ilginc tarafi bazi yerlerde N7000 7105 Modelinden daha pahali
  • 25-04-2013, 17:15:38
    #2
    "Samsung Galaxy Note II N7000 LTE 16GB" Böyle bir model yok, N7000 "NOTE 1" yani ilk verisyonun kod numarası. Samsung Galaxy Note II N7100 16GB ise Normal Türkiyede satılan NOTE 2 dir.
    LTE kısaca 4G desteği demek, Türkiyede daha 3G oturmamışken 4G telefona için ekstra para ödemek gereksiz, 4G desteği şuan yok bildiğim kadaıryla hiç bir operatörde.

    N7100 3G sürümü, N7105 ise 4G sürümü. N7100 da Radyo var, N7105 de Radyo yok.
    i317M ise Kanada ve USA belli üreticiler için üretilmiş versionu sanırım. Çok fazla bilgim yok bu model hakkında. Ama Türkiyede kullanıcam, başım ağrımasın diyorsan "N7100" olan bir cihaz alacaksın.