• 02-02-2013, 23:41:55
    #10
    Bakalım şuanlık bir gelişme yok aynı
  • 03-02-2013, 21:30:03
    #11
    Bu 2. onay biraz geç geliyor sanırım
  • 03-02-2013, 21:58:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hafta sonu çalışmıyorlar gibi
  • 05-02-2013, 17:04:58
    #13
    Ve gün itibari ile adsense onayı mı aldım
  • 05-02-2013, 17:12:07
    #14
    Ben 2.onayımı alamadım Hesaptaki bütün kazançlar gitti mi şimdi?
  • 05-02-2013, 17:38:18
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KAPANCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve gün itibari ile adsense onayı mı aldım
    Aynen bugün ben de ikinci hesabımı aldım. Klasik bir blogger hesabına 5-6 özgün çeviri-yazı girerek!
  • 05-02-2013, 17:49:46
    #16
    Darışı başımıza.
  • 05-02-2013, 17:58:27
    #17
    Hayırlı olsun
  • 06-02-2013, 01:48:25
    #18
    Sağolun arkadaşlar , darısı bekleyen diğer arkadaşlara ben şimdi reklamları vs kaldırdım sitemden. Elimde adsene hesabı bulunsun diye almıştım. Boş duran hesap banlanmaz dimi ?