• 19-08-2012, 01:58:29
    #10
    asıl olması gereken,bekledigin tbm alttaki mi
  • 19-08-2012, 10:19:56
    #11
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asıl olması gereken,bekledigin tbm alttaki mi
    aynen
  • 19-08-2012, 12:52:43
    #12
    Bence sitenin adresini forumdan kaldır. Gün görmemişler reklamlarına saldırıp seni banlatabilirler.

    PArdon şimdi okudum. o site değilse sorun yok.
  • 19-08-2012, 18:33:52
    #13
    adminaktuel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen
    valla öyleyse türkce sitelerle gerçekden ugraşılmaz be abi.ingilizce wallpaper sitemde tbm 0.09a kadar düştü diye ben kafayı yedim noluyor buna diye
  • 19-08-2012, 21:49:02
    #14
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla öyleyse türkce sitelerle gerçekden ugraşılmaz be abi.ingilizce wallpaper sitemde tbm 0.09a kadar düştü diye ben kafayı yedim noluyor buna diye
    walla allah peygamber sabrı veriyo ugraşıyoz ya
  • 19-08-2012, 23:04:04
    #15
    Allah sabır versin kardeş o zaman ne diyim
  • 20-08-2012, 14:32:42
    #16
    Bana da bayram hediyesi gelmiş dün.

  • 20-08-2012, 14:34:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    benim sitemde resim reklamlar görünmüyo bağlantı birimleri görünüyo bayram şakasımı yapıyo banada banladı dicem mail almadım ve bağlantı birimleri duruyo diğer sitelerimde sorun yok
  • 20-08-2012, 14:36:25
    #18
    Ulusal Adwords kelimelerinde tık başı 30-40$ 'ı görünce garip geliyor 0,10 - 0,20TL tık başı...

    Çok ilginç bir ülkeyiz...