• 14-12-2010, 13:16:21
    #10
    peki bu geçersiz tıklamalar ban sebebi değil midir?
  • 15-12-2010, 10:34:28
    #11
    Script kodunu adsense kullandıgınız her sayfanıza koymanız yeterli. Bir ziyaretçinin belirlediginiz tıklama adetiden fazla tıklamasına izin vermiyor. reklamları bloke ediyor. çıkartmıyor.
    Tüm bunlara ek olarak hangi ip adresi, hangi reklama tıkladı onuda takip edebiliyorsunuz. Tüm reklam tıklanmalarını takip sistemi diyebiliriz özetle.
    adsense arka planda yaptığı ve webmasterlara vermedigi hizmeti siz kendi kendize yapacaksınız.


    <script type="text/javascript"><! --
    var adlogger_loc = "http://www.YOURDOMAIN.TLD/adlogger";
    var channel_id = "1";
    //-- ></script>
    <script src="http://www.YOURDOMAIN.TLD/adlogger/adloggertracker.js" type="text/javascript">
    </script>
  • 15-12-2010, 11:37:47
    #12
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script kodunu adsense kullandıgınız her sayfanıza koymanız yeterli. Bir ziyaretçinin belirlediginiz tıklama adetiden fazla tıklamasına izin vermiyor. reklamları bloke ediyor. çıkartmıyor.
    Tüm bunlara ek olarak hangi ip adresi, hangi reklama tıkladı onuda takip edebiliyorsunuz. Tüm reklam tıklanmalarını takip sistemi diyebiliriz özetle.
    adsense arka planda yaptığı ve webmasterlara vermedigi hizmeti siz kendi kendize yapacaksınız.


    <script type="text/javascript"><! --
    var adlogger_loc = "http://www.YOURDOMAIN.TLD/adlogger";
    var channel_id = "1";
    //-- ></script>
    <script src="http://www.YOURDOMAIN.TLD/adlogger/adloggertracker.js" type="text/javascript">
    </script>
    bu kodla ilgili çalışmıyor tarzında bişeyler duymuştum eminmisiniz?
  • 15-12-2010, 12:15:18
    #13
    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kodla ilgili çalışmıyor tarzında bişeyler duymuştum eminmisiniz?

    ben ögle birsey duymadım ama eger calısmıyorsa sitenize de zararı yoksa neden koymayın bence deneyin bi kac gün hafta sonra kendiniz karaınızı veriniz ama ben sadece alıntı yaptım kodu