• 05-12-2010, 23:18:57
    #46
    efsanedivx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site ismini istemiyorum site adresini kararlarsın sadece googlenin sitenizi iyileştirmesi için gönderdiği mesajı ve o hesabında aldığınız ödemelerin ss koyarsanız konuyuda uzatmamış oluruz
    Amacınız belli sizin, benim ne kadar ödeme almam sizin için ne kadar önem arz ediyor merak ettim ? İstediklerinizi koyma gereği duymuyorum. Burada esas olan benim kazançlarım değil, bu konudan sonra sizin kazançlarınızdır. Yazımı da kazançlarım üzerine açmadım. Eminim konuyu 5 günde 1200 $ kazanç diye açsaydım, bu kadar posta ulaşmadan kilitlenecekti. Siz nerenizle okudunuz bilmiyorum. Konuyu uzatan sizsiniz. 17 tane soru geldi PM üzerinden. Hepsini teker teker cevapladım. Bunu buraya yazmanızdaki amaç, konuyu baltalamaktan başka birşey değildir.

    Çok mu merak ediyorsunuz ödememi, PM atınız. Teamviewer bilgilerimi verip ödeme geçmişimi göstereceğim.
  • 05-12-2010, 23:22:54
    #47
    efsanedivx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site ismini istemiyorum site adresini kararlarsın sadece googlenin sitenizi iyileştirmesi için gönderdiği mesajı ve o hesabında aldığınız ödemelerin ss koyarsanız konuyuda uzatmamış oluruz

    ben versem ayıp olurmu
  • 05-12-2010, 23:26:39
    #48
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben versem ayıp olurmu

    senin aldıgını adam 3-4 gunde kazanıyo o baska sey soruyo bura kaynamıs ıyce
  • 05-12-2010, 23:28:52
    #49
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin aldıgını adam 3-4 gunde kazanıyo o baska sey soruyo bura kaynamıs ıyce

    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben versem ayıp olurmu
    Arkadaş görgüsüzlük yaparken, göz çıkarmış. Kimse konuyu yanlış anlamasın diye, gelirlerimi konuya resim olarak değil link olarak ekledim. Ancak konuyu sapıtmakta ısrarlı olan arkadaşlar var.
  • 05-12-2010, 23:29:20
    #50
    Benim anlamadığım forumda onlarca belki yüzlerce yazı var herkes kendi tarzınca seo,organik hit,ingilizce kelimeden para kazanma,ilk sayfaya çıkma gibi yazılar yazıyor ve paylaşıyor iyi yada kötü.Neden M6K'nın yazısına bu kadar tepki verildi ve kanıt isteniyor anlamış değilim yok ödemeyi kanıtla yok yazıyı koy gibi.Amaç burada paylaşım değilmi arkadaşlar isteyen yazılanları dener istemeyen kendi yolunda devam eder
  • 05-12-2010, 23:31:20
    #51
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben versem ayıp olurmu

    arkadaş 5 günde 1200 dolar almış ama siz aylık 1200 tllik dekontu gösteriyorsunuz

    bu kadar komik olmayın.
  • 05-12-2010, 23:33:01
    #52
    deathware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş 5 günde 1200 dolar almış ama siz aylık 1200 tllik dekontu gösteriyorsunuz

    bu kadar komik olmayın.
    benim o parayı 1 ayda kazandığımı kim söyledi 1 günde xxk tık almadığımı nerden biliyorsun
  • 05-12-2010, 23:34:27
    #53
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim o parayı 1 ayda kazandığımı kim söyledi 1 günde xxk tık almadığımı nerden biliyorsun
    Doğru söylüyorsun google artik ödemeleri haftalık yapıyordu.
  • 05-12-2010, 23:34:49
    #54
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş görgüsüzlük yaparken, göz çıkarmış. Kimse konuyu yanlış anlamasın diye, gelirlerimi konuya resim olarak değil link olarak ekledim. Ancak konuyu sapıtmakta ısrarlı olan arkadaşlar var.
    burda taş banamı atıldı yoksa alınganlıgımmı ustumde?