• 05-12-2010, 22:45:45
    #37
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    "Zaten adense kuralları" o kafama göre yazmadım onu adım 8 de yazdığınız mesaj ile kuralın ilk başındaki maddeyi okurmusunuz? Birde sorduğum soruların cevabı gelmiyor nedense !..
    Sitem üzerinden gerçekleştirdiğim kampanyalar beni ilgilendirir. AdSense reklam politikasında bahsedilen, reklam görüntülemeleri için değil, sitemi görüntülemeleri için para ödüyorum. Basit bi reklam kampanyasından öte değildir.

    Elimden geldiğince mantık çerçevesinde sorduğunuz soruları cevaplıyorum. Cep telefonuna gelen bir haber mesajında, haber sitesinde AdSense reklam bulunması size göre yasakmış. Google AdSense politikası böyle birşey demiyor.

    Bu projede kullandığım AdSense reklam kodlarım, farklı bir hesabıma aittir.

    Sitemin reklamını yapmayacaksam, niye çalışıyorum ?
  • 05-12-2010, 22:54:46
    #38
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitem üzerinden gerçekleştirdiğim kampanyalar beni ilgilendirir. AdSense reklam politikasında bahsedilen, reklam görüntülemeleri için değil, sitemi görüntülemeleri için para ödüyorum.

    Elimden geldiğince mantık çerçevesinde sorduğunuz soruları cevaplıyorum. Cep telefonuna gelen bir haber mesajında, haber sitesinde AdSense reklam bulunması size göre yasakmış. Google AdSense politikası böyle birşey demiyor.

    Bu projede kullandığım AdSense reklam kodlarım, farklı bir hesabıma aittir.

    Sitemin reklamını yapmayacaksam, niye çalışıyorum ?
    Adense ekibiniz sitenizi iyileştirmek için yazı yazıyı ss koyarmısınız. Size kimse sitenizin reklamını yapmayın demiyor. Ya ben anlatamıyorum yada siz anlamak istemiyorsunuz.

    Kullanıcılara, reklam görüntülemeleri veya arama yapmaları için ödeme yapamaz ya da bunları yapması için üçüncü bir tarafa ödeme taahhüdünde bulunamaz.

    Bu maddeyi dikkatlice okuyun maddede ne demek istediğini anlayacaksınız zaten.

    Ayrıca size kimse sitenizin reklamını yapmayın demiyor. Ödeme karşılı ile alakasız insanlara ref linkinizi dağıtarak alakasız reklam tıklamaları alıyorsunuz. Örneğin ben bir virüs yapıyım herkesi forex siteme yönlendiriyim aynı işlemi yapıyorsunuz.


    Not: Konuya daha mesaj yazmayacam. Herkese kolay gelsin.
  • 05-12-2010, 23:00:38
    #39
    @İsmail;

    İllegal kazanç düşüncelerinizi lütfen burda paylaşmayın. Kötü örnek oluyorsunuz. Gelen e-postayı burada paylaşma gereği duymuyorum. Bu konuda anlayışınız için teşekkür ederim. Alakasız reklam tıklamaları neden olsun ? Çünkü siteye giren kişiye reklama tıklamasını teşvik ve tavsiye etmiyorum. Kullanıcı ilgisini çeken reklama kendisi tıklıyor. Lütfen bundan sonra sormak istediklerinizi özelden paylaşırsanız, bu konuda bu başlığı kirletmemiş ve illegal düşüncelerinizi dinlemek zorunda kalmayız.
  • 05-12-2010, 23:03:20
    #40
    İyilik yap, denize at.
  • 05-12-2010, 23:05:58
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Yahu konuyu kirletmek için yapmadığınız kalmamış !

    Bu adam xxx üzerine bir site açıyor ve sitesinde aynı konuda reklamlar yayınlıyor.Site düzenli ve sıkı çalışması sonrası sağlam tutmuş bir site.Belli bir ziyaretçi kitlesi var.Ziyaretçi geliyor okuyor konuları reklamlarda okuduğu konu üzerine olduğu için ilgisini çekiyor tıklıyor.Olay budur zaten reklamların asıl amacıda bu değilmi ? Boş yere çöplüğe çevirmeyin konuyu !
  • 05-12-2010, 23:06:28
    #42
    Bahadirkose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu konuyu kirletmek için yapmadığınız kalmamış !

    Bu adam xxx üzerine bir site açıyor ve sitesinde aynı konuda reklamlar yayınlıyor.Site düzenli ve sıkı çalışması sonrası sağlam tutmuş bir site.Belli bir ziyaretçi kitlesi var.Ziyaretçi geliyor okuyor konuları reklamlarda okuduğu konu üzerine olduğu için ilgisini çekiyor tıklıyor.Olay budur zaten reklamların asıl amacıda bu değilmi ? Boş yere çöplüğe çevirmeyin konuyu !
    duygugemisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyilik yap, denize at.
    Kendi sitemden aldığı pub kodunu marifetmiş gibi ifşa etmesi kendisinin ayıbıdır. Birde şu tarihte mi oluşturdunuz demesi, kendisinin bu konuda ne kadar az bir bilgiye sahip olduğunun göstergecidir.

    Saygılar.
  • 05-12-2010, 23:10:18
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Googlenin size gönderdiği mesajı ss ile koyarmısınız? lütfen
  • 05-12-2010, 23:11:20
    #44
    efsanedivx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Googlenin size gönderdiği mesajı ss ile koyarmısınız? lütfen
    Çoğu kişiye gelen, reklam boyutlarıyla alakalı, daha fazla kazanılmaya yönelik gelen e-postadır. Israrla bunu sormanızdaki amaç site ismi ise, boşuna uğraşmayın. Site ismini R10 üzerinde paylaşmıyorum.
  • 05-12-2010, 23:15:18
    #45
    Üyeliği durduruldu
    M6K adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu kişiye gelen, reklam boyutlarıyla alakalı, daha fazla kazanılmaya yönelik gelen e-postadır. Israrla bunu sormanızdaki amaç site ismi ise, boşuna uğraşmayın. Site ismini R10 üzerinde paylaşmıyorum.
    Site ismini istemiyorum site adresini kararlarsın sadece googlenin sitenizi iyileştirmesi için gönderdiği mesajı ve o hesabında aldığınız ödemelerin ss koyarsanız konuyuda uzatmamış oluruz