• 11-09-2010, 17:08:58
    #1
    Arkadaşlar 2gün evvel açtığım adsense hesabım var ve günde 5-6 bazen 10tık maximum alıyordum.ama şuan bir bakdım 30tıkım var


    http://www.hizliupload.com/img/adszkck.jpg


    bu konuda düşünceniz nedir?
  • 11-09-2010, 17:10:40
    #2
    Adsenseyi kanal açarak kullan. Böylece hangi kanaldan kaç tık almışsın görürsün. Birde dediğim gibi sana izin verilen siteler kısmından sitelerini ekle. Kimse kodlarını yayınlayamasın.
  • 11-09-2010, 17:11:47
    #3
    ortak şaşırdım bende çok şuan
  • 11-09-2010, 17:15:44
    #4
    darısı başımıza
  • 11-09-2010, 17:21:30
    #5
    %20 nerdeyse tık oranı, çok normal bi rakam değil.

    Belki birileri bilincli olarak tıklamıştır. Hasip arkadaşın dediği gibi yapman mantıklı olur nerden ne kadar tıklanmış bilirsin en azından.
  • 11-09-2010, 17:38:54
    #6
    o şekil düzelttim.normalde günde 4-10 tık arası oluyordu.ama böyle görünce şaşırdım illaki
  • 11-09-2010, 17:39:23
    #7
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o şekil düzelttim.normalde günde 4-10 tık arası oluyordu.ama böyle görünce şaşırdım illaki
    Allah(c.c) arttırsın.