Bunun anlamı nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunun anlamı nedir?
6
●
477
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
Bunun anlamı nedir?
11-09-2010, 17:08:58
#1
Kungiman
Arkadaşlar 2gün evvel açtığım adsense hesabım var ve günde 5-6 bazen 10tık maximum alıyordum.ama şuan bir bakdım 30tıkım var
http://www.hizliupload.com/img/adszkck.jpg
bu konuda düşünceniz nedir?
11-09-2010, 17:10:40
#2
hasip
Adsenseyi kanal açarak kullan. Böylece hangi kanaldan kaç tık almışsın görürsün. Birde dediğim gibi sana izin verilen siteler kısmından sitelerini ekle. Kimse kodlarını yayınlayamasın.
11-09-2010, 17:11:47
#3
Kungiman
ortak şaşırdım bende çok şuan
11-09-2010, 17:15:44
#4
acemi_66
darısı başımıza
11-09-2010, 17:21:30
#5
if3Lc
%20 nerdeyse tık oranı, çok normal bi rakam değil.
Belki birileri bilincli olarak tıklamıştır. Hasip arkadaşın dediği gibi yapman mantıklı olur nerden ne kadar tıklanmış bilirsin en azından.
11-09-2010, 17:38:54
#6
Kungiman
o şekil düzelttim.normalde günde 4-10 tık arası oluyordu.ama böyle görünce şaşırdım illaki
11-09-2010, 17:39:23
#7
DoganKartal
Kungiman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o şekil düzelttim.normalde günde 4-10 tık arası oluyordu.ama böyle görünce şaşırdım illaki
Allah(c.c) arttırsın.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler