• 25-08-2010, 23:52:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar 2 gün önce onaylandı hesabım ilk defa adsense kullanıyorum sizce tık başı alınan ücretler nasıl başlangıç için ?
  • 25-08-2010, 23:54:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O hite o tık çok düşük. Ama kazanç çok güzel.
  • 25-08-2010, 23:57:13
    #3
    Tık başına aldığınız para çok iyi ama sayfa gösterimine göre çok az tık almışınız. Yani Sayfa TO çok düşük...

    https://www.r10.net/google-adsense/70...-tuyolari.html

    Bakmanı öneririm...
  • 26-08-2010, 00:06:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tık başına aldığınız para çok iyi ama sayfa gösterimine göre çok az tık almışınız. Yani Sayfa TO çok düşük...

    https://www.r10.net/google-adsense/70...-tuyolari.html

    Bakmanı öneririm...
    teşekkürler
  • 26-08-2010, 00:11:12
    #5
    Reklam yerleşiminde biraz değişiklikler yapman gerekiyor
  • 26-08-2010, 00:43:18
    #6
    içerik ne acaba?
  • 26-08-2010, 00:44:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Netkomik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içerik ne acaba?
    kişisel blog