• 31-08-2010, 01:11:41
    #28
    Normalde ban ama kullanıp ödeme alanları biliyoruz.Onların tuzu kuru olduğu için sanmıyorum banlanmanın onlara koyacağını.Ama şuana kadar hakkınızla kazandıysanız denemeyin bile.
  • 31-08-2010, 19:49:57
    #29
    Bencede hak ile kazanılan bir hesaba zarar vermemenizi tavsiye ederim
  • 31-08-2010, 19:52:32
    #30
    Odeme alanlar varda direk splash olarak gostermiyorlar duble iframe kullanıyorlar, sonuçta kurallara aykırı ama kazancı cezbedici o kesin
  • 01-09-2010, 11:47:46
    #31
    cagatayozata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik olarak cevap vermedim zaten. Sadece esprili bir şekilde cevapladım. Sorusunu yanıtladım.
    espri yapacaksan maxigeyik bölümü seni bekliyor. Durma tıkla