• 28-07-2010, 14:35:38
    #10
    insallah dogrudur dolandır amcayı ki izmir subesine mangal yak
  • 28-07-2010, 14:35:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Resmen şok oldum yav.Milletin adsense kazançları sizin hesaba kaynamış herhalde
  • 28-07-2010, 14:35:49
    #12
    O para geldiği gibi geri gönderin, gönderdikleri gibi alırlar, yasal işlem masraflarınıda size yüklerler.

    Bilginize.
  • 28-07-2010, 14:36:19
    #13
    Güle güle harcayın parayı. Para sizin. Pub kodunu muhtemelen birisi hatalı girdi ve sizin reklamlar gösterildi. Benim anlamadığım bu para kaç günlük ? Sadece bugünün kazancımı ?
  • 28-07-2010, 14:37:28
    #14
    bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle harcayın parayı. Para sizin. Pub kodunu muhtemelen birisi hatalı girdi ve sizin reklamlar gösterildi. Benim anlamadığım bu para kaç günlük ? Sadece bugünün kazancımı ?
    Yaklaşık 1 yıllık hocam.
  • 28-07-2010, 14:38:08
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O para geldiği gibi geri gönderin, gönderdikleri gibi alırlar, yasal işlem masraflarınıda size yüklerler.

    Bilginize.
    Nasıl bir yasal işlem bahsederseniz sevinirim?

    bizimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle harcayın parayı. Para sizin. Pub kodunu muhtemelen birisi hatalı girdi ve sizin reklamlar gösterildi. Benim anlamadığım bu para kaç günlük ? Sadece bugünün kazancımı ?
    Bugün değil, son 3 ayda çok az kazanç var ama son ödemeden itibaren e tıklayınca bu çıkıyor
  • 28-07-2010, 14:38:58
    #16
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O para geldiği gibi geri gönderin, gönderdikleri gibi alırlar, yasal işlem masraflarınıda size yüklerler.

    Bilginize.
    Katılmıyorum. Sonuçta googlenin kendi hatası veya başka bir hata. Kullanıcılar hile yapmadıktan sonra..

    İnşallah para gelirde bizi de görürüsünüz (şaka)
  • 28-07-2010, 14:39:01
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun. İnş. alırsınız ödemeyi.
  • 28-07-2010, 14:40:10
    #18
    heycanını anlayabiliyorum ama buraya yazman çok büyük hata..