kazanç miktarı normal mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kazanç miktarı normal mi?
9
●
667
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense ve Ben
kazanç miktarı normal mi?
1
2
13-05-2010, 19:28:37
#1
TTurk
Misafir
13-05-2010, 20:01:47
#2
zulfikar
Üyeliği durduruldu
Gösterime göre tık oranı çok fazla..Tabi bu sitenizin içeriğine göre de değişir..Bu tık oıranı süreklilik arzediyorsa pek sorun olmaz kanaatindeyim....
13-05-2010, 20:04:46
#3
awdizayn
Üyeliği durduruldu
sayfa to çok fazla, ban riskiniz var %5lerde olması gerekir, tabi herşey doğal diyorsanız normaldir hatta kazancınız az 11 tık a 13$ aldığımı bilirim
13-05-2010, 20:08:13
#4
ayqan
tık başı 5 cent gayet normal. ama gösterime göre tık oranınız fazla..
13-05-2010, 22:26:11
#5
TTurk
Misafir
ayqan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tık başı 5 cent gayet normal. ama gösterime göre tık oranınız fazla..
gösterim fazla olduğu zaman kazanç düşüyor yaptığım deneyimlere göre
13-05-2010, 22:45:00
#6
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
illegal bir durum yoksa problem olmaz.
13-05-2010, 23:06:18
#7
burak8104
Gösterime göre çok çok iyi site urlyi pm atarmısın merak ettim.
13-05-2010, 23:09:11
#8
DeepZ
Üyeliği durduruldu
Tık oranı fazla ama kazanç az.
13-05-2010, 23:33:42
#9
hancem
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kuru kuruya az çok normal diyemeyizki içerik nedir dili nedir bilmeden...
medyumda değilizki
ama sayfa to oranı aşırı yüksek.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler