• 08-05-2010, 18:20:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Geçen hafta adsense hesabı için bloggerdan bi blog açtım 5-6 farklı yazı yazdım daha sonra başvuru yaptım ama hala onay gelmedi. konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaş var mı ? yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler..
  • 08-05-2010, 18:25:11
    #2
    Ne zaman geleceği belli olmaz ama öyle 4-5 içerikle onaylanacağını sanmıyorum,sen her gün 4-5 içerik eklemeye bak özgün olursa süresi kısaltır.
  • 08-05-2010, 18:47:07
    #3
    Ben 2 site için 1 aydır bekliyorum. Daha dur.
  • 08-05-2010, 18:52:53
    #4
    Misafir
    hocam 1-2 haftayı geçtimi 3-4-5 ay a kadar uzuyo süre bende bloggerdan açmıştım 4-5 ay bekledim hala sonuç yok onun yerine r10 da cüzi miktara adsense hesap onaylatan arkadaşlar var 4-5 saatte hesabın hazır oluyo kesin çözüm derim
  • 08-05-2010, 19:39:25
    #5
    blogcudan 1 site aç.Hergün 5 adet şarkı sözü ekle.20 günde geliyor.Ben böyle aldım
  • 08-05-2010, 19:44:17
    #6
    arkadaşlar
    adsense hesabı açmak istiyorsanız.
    Açıklıyorum.
    Bu yöntemle arkdaşlarıma da hesap aldım.
    1)İlk önce gmail hesabı açın varsa onu kullanabilirsiniz.
    2)http://www.google.com.tr/cse/ bu sayfaya girip arama motoru oluşturuyoruz.
    3)Üye olduktan sonra panele giriş yapıyoruz.
    4)Ardından sol köşede "Para kazanın" yazan bölüme tıklıyoruz.
    5)Tıkladıktan sonra karşımıza Yeni bir AdSense kullanıcısıyım Bir AdSense hesabım var
    böyle soruları soruyor biz burada Yeni bir AdSense kullanıcısıyım tıklıyorsunuz.
    6)Gerekli bilgileri dolduruyoruz açılma umuduyla bekliyoruz.
    Ben genelde 5-6 saat içinde olumlu sonucu alıyordum.

    NOT: Bilgileri doldururken daha önceden başvurmadığınız Ad Soyad Adres Telefon numarasıyla başvurun.(Örnek tanıdığızın ev adresi, numarası falan olabilir siz ayarlarsınız artık burayı
    Kendi pcnizden değilde gidin herhangi bir internet cafeden başvurmanız daha sağlıklı olabilir.)
    Aynı ip ve mac adresleri karışmasın işin içine.
    Kabul olduktan sonra gerekli yerleri kendi bilgilerinizle değiştirebilirsiniz.
    Herkese iyi kazançlar.
  • 08-05-2010, 23:02:00
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bu şekilde alan arkadaşlar var fakat size gelmemiş olabilir. Herkese onay göndermiyorlar zaten , biraz uzun sürebilir biraz daha bekle olmassa diğer yöntemlere başvur.
  • 08-05-2010, 23:04:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tam 6 aydır hala onay bekliyorum çıldırmak üzereyim
  • 08-05-2010, 23:14:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşın işi halledilmiştir.